“Em vaig adonar que tenim els millors camps, plantats de blat no transgènic; els millors boscos de pastura, on campen els toros, les vaques i les seves cries, i, per tant, podia tancar el cercle” : - La importància de saber qui fa el que mengem-

El Salvador Vergés ha penjat l’hàbit d’arquitecte per posar-se el de criador de vaques, de vedelles i dels prestigiosos toros black angus, els sementals més buscats del món. “Tot just quan a casa dels meus sogres, el Mas la Carrera, s’estaven quedant sense successors perquè les filles havien triat camins professionals divergents, va esclatar la bombolla immobiliària i jo em vaig quedar sense feina”, explica Vergés a Sant Esteve d’en Bas, on és el mas, mentre remena amb les mans els cereals i els farratges que mengen els animals.
Emprenedor, el Salvador traça verbalment com ha capgirat l’explotació familiar, que fa uns anys va merèixer un 30 minuts de TV3. “Em vaig adonar que tenim els millors camps, plantats de blat no transgènic; els millors boscos de pastura, on campen els toros, les vaques i les seves cries, i, per tant, podia tancar el cercle”...