EL BISBE OMELLA I CATALUNYA, AI SENYOR DÉU MEU !... (no va oficiar la missa de la Diada Nacional de Catalunya, l’11 de setembre)..Vostè, com a persona, em mereix tots els meus respectes. Però com a bisbe, no...

Val a dir que els meus pares, sense demanar el meu parer, amb varen fer catòlic. En principi cap problema però darrerament m´han fet sentir incomode, amb aquest cony de frare, de capellà
Sr. Omella, que el Papa ens va enviar a Catalunya, per dirigir la Diòcesi de Barcelona.
Encara que no hi vaig molt a missa, i a actes religiosos, tinc molt bones amistats en aquests cercles, i n’estic molt cofoi, perquè en general són molt bona gent.



omella

Us faig a mans una carta al Director  del diari AVUI que ens ha enviat un patriota cristià, i no faig cap comentari, n´estareu d´acord tots:

Hem dirigeixo a vostè com a nou bisbe que és de Barcelona. Permeti’m que em presenti. Tinc 77 anys i he tingut dues ties monges franciscanes. A la meva dona Déu la va cridar fa uns tres anys. A un fill (el segon d’un total de quatre), Déu també el va cridar quan tenia tres anys. Amb la meva dona vàrem ser catequistes i voluntaris de Càritas Parroquial de Gelida, de la qual actualment en sóc secretari. Com pot veure, sóc un catòlic practicant i conseqüent. Vostè, com a persona, em mereix tots els meus respectes. Però com a bisbe, no. Com a persona, vostè pot estar en contra dels que volem una Catalunya independent; però com a pastor (com a bisbe), té l’obligació d’atendre i ajudar totes les ovelles, inclús les que no pensen com vostè. Vaig assistir a la conferència que va donar fa uns mesos al parc de la Ciutadella. Vostè va demostrar ser un bon torero, ja que va tenir l’habilitat de “capejar” aquelles preguntes que l’incomodaven. A mi ja em va donar la sensació que un bon torero probablement seria un mal pastor. Vostè “per problemes d’agenda” (?) (un clàssic de tots els polítics), no va oficiar la missa de la Diada Nacional de Catalunya, l’11 de setembre. En canvi no va tenir problemes d’agenda (?) per celebracions relacionades amb la gent que vol destruir Catalunya. Té una manera molt peculiar de cuidar les ovelles catalanes. Com a persona, em mereix tot el respecte, però em sap greu dir-li que no el reconec com el meu pastor. Creu que la seva actitud seria la que tindria Jesús?”


http://www.joseplluisdomenech.cat/bisbe-omella-i-catalunya-ai-senyor-deu-meu-josep-lluis-domenech-gomez/