Viure al lloc que vols no és cap dret. Jo voldria viure al Passeig de Gracia i m'aguanto...

Comentaris a:

Un col·lectiu de propietaris porta als jutjats "el setge" de Barcelona als pisos turístics


pobrecatalanet
Barcelona
Soci
14/12/2016 19:58
Jo soc de l'opinió que qui tingui un pis que el llogui a qui vulgui i com vulgui. Que per això és seu. I si el pot llogar per més diners millor. Que això farà que potser algú no pot llogar barat al lloc que desitja? Viure al lloc que vols no és cap dret. Jo voldria viure al Passeig de Gracia i m'aguanto.


http://www.ara.cat/societat/Veins-als-jutjats-Barcelona-turistics_0_1705029672.html#a_comments



carles

Com a empresari del ram de l'hoteleria, cap problema. Ara, que paguin el que toca. És molt maco fer negocis sense haver de pagar res.

Quina bogeria

Auto ocupació i emprenedoria de les famílies? lloguer vocacional?. De que estan parlant?. Pretenen llogar part dels seus pisos sense control i com economia submergida, col·locant a gent que ningú coneix i que poden comportar situacions conflictives a la resta de veïns. Inclús sense ni saber-ho poden fer de cobertura a delinqüents. Per favor per situacions com les que pretenen aquests "emprenedors" MÀXIM CONTROL de l'Administració per les persones que es ficant en pisos de particulars


http://elmon.cat/noticia/180459/particulars-que-lloguen-pisos-turistics-es-querellen-contra-lajuntament-de-barcelona